Toimitus ja maksuehdot verkkokauppa

TOIMITUSTAVAT

Minimitilausraja 10€

Käytän lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Kajaanin, Paltamon ja Kontiomäen alueelle mahdollisuus valita ilmainen kotiinkuljetus ennakkoon sovittuna ajankohtana.
Nouto osoitteesta Karhutie 20 on mahdollista etukäteen sovittuna ajankohtana

Toimituskulut

Voit valita toimitustavan Matkahuollon lähellä-pakettina, noutona Postista tai SmartPOSTpakettina. Pienet lähetykset voidaan lähettää kirjeenä. Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella.
Toimitus pakettiautomaattiin / SmartPost
• Toimitus asiakkaan ilmoittamaan noutopisteeseen
• 3,90 € / alle 39 tilaus

• 0 € / yli 39 tilaus
HUOM! SmartPOST -automaattiin menevän paketin maksimimitat ovat 60x36x60 cm. Mikäli paketti ei mahdu SmartPOST -automaattiin, paketti ohjataan lähimpään postitoimipaikkaan. Tarkista saapumisilmoituksesta paketin noutopaikka.

Matkahuolto
• Matkahuollon toimipaikkojen lisäksi tilaukset voi noutaa Siwa-, Valintatalo- sekä Euromarket-myymälöistä.
• 3,90 € / alle 39 tilaus

• 0 € / yli 39 tilaus
Nouto
osoitteesta Karhutie 20, Kontiomäki ennakkoonsovittuna ajankohtana. Otan yhteyttä ajankohdan sopimiseksi,
• 0€

Kotiinkuljetus Kajaanin, Kontiomäen ja Paltamon alueelle ennakkoon sovittuna ajankohtana. Otan yhteyttä ajankohdan sopimiseksi
• 0€
MYYNTIALUE

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin/matkahuoltoon parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrin poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitan tästä välittömästi. Lähetän halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saapuessa. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja en pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.
Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten yhteydenottolomakkeella, sähköpostilla osoitteesta info@karvakuonot.fi, tai puhelimella numerosta 044-5720162.(Jätä tarvittaessa soittopyyntö txt-viestillä toiminimen sivutoimisuuden vuoksi en aina heti tavoitettavissa) Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.
Palautusoikeus ei koske avattuja ruoka- tai lisäravinnepakkauksia.
Palautettavan tuotteen tulee kuitenkin olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja myyntikelpoinen. Palautetun tuotteen tulee olla jälleenmyyntikuntoinen tai hyvitetään vain 50%.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Yhteystiedot Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: – Sähköpostilla osoitteesta info@karvakuonot.fi,
– Puhelimella numerosta 044-5720162/ jätä tarvittaessa txt-viesti sillä en välttämättä pysty vastaamaan päätyöni vuoksi heti puhelimeen.

 

Tuotteet ja hinnat sisältävät alv 14 tai 24%. Sivustossa olevat hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Tmi Karvakuonot pidättää oikeuden tehdä muutoksia hintoihin ja toimitusehtoihin. Hintoja ei muuteta kesken tilaustapahtuman vaan saapuneiden tilausten hinnat ovat sitovia. Jos tilauksen tekemisessä on epäselvyyksiä, ole hyvä ja ota yhteyttä lisätietojen saamiseksi. Saat tilauksestasi tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti tilauksen jälkeen. Jos tilausvahvistusta ei tule, en välttämättä ole vastaanottanut tilaustasi. Ottaisitko tässä tapauksessa varmuuden vuoksi yhteyttä.

MAKSUTAVAT

KÄTEINEN

Tilaus on mahdollista maksaa käteisellä noudettaessa tai kotiinkuljetuksen yhteydessä. Ilmoitathan siitä ennakkoon jotta tiedän varata vaihtorahaa mukaan.

CHECKOUT

-Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

GSM-maksaminen

Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon. Asiakas voi ostaa kännykkämaksulla yhdellä ostotapahtumalla korkeintaan 43,62 euron suuruisella summalla. Puhelinlaskulla asiakkaan maksutapahtumaan lisätään operaattorin kustannukset. Enimmillään asiakas voi ostaa gsm-maksuvaihtoehdolla kuukauden aikana korkeintaan n. 150 euron edestä. Ostoksia voi tehdä kännykkämaksamisella maksimissaan kaksi kappaletta päivässä.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun, jonka hän maksaa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut laskunsa.

Everyday

Everyday – joustavasti kerralla tai kk-erissä Ostaessasi Everyday:llä saat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi. Voit maksaa halutessasi ostoksen laskulla kerralla, jolloin saat keskimäärin 45 vuorokautta maksuaikaa ostoksellesi tai voit maksaa kätevästi luotolla kuukausierissä. Maksutavat:

  1. Kertasuorituksena – Ei lisäkuluja, mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä,

todellinen vuosikorko tällöin on 0 %. – Eräpäivä seuraavan kuukauden lopussa.

  1. Kuukausierissä
    – Minimilyhennys 1/5 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20€.
    – Eräpäivän jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 %.
    – Tyypillisen 500€:n luottosumman todellinen vuosikorko on 48,52 %.

Everyday:llä voi maksaa täysi-ikäinen hyvin raha-asiansa hoitava Suomen kansalainen.
Sopimuksen allekirjoitus tapahtuu omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.
Everyday tarkistaa maksajan henkilöluottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:stä sekä henkilötiedot väestötietojärjestelmästä.

18–20-vuotiaat uudet asiakkaat voivat ostaa enintään 300 €:lla ja yli 21-vuotiaille uusille asiakkaille rahoitusta myönnetään enintään 1000 €. Asiakkuuden kehittyessä yli 21-vuotiaat voivat hakea rahoitusta enintään 2000 € ostoksiin.

Lisätietoja: http://www.everyday.fi/verkkomaksu/

Laskulla ostaminen (Svea Ekonomi)

Lasku sekä pinssit

Svea Ekonomi eKauppa (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Valitessasi maksutavaksi Svea Laskun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins. Huomioithan seuraavat asiat:

Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.
Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen luotoksi

 

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

 

Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.
Osamaksu sekä pinssit

 

Svea Ekonomi eKauppa (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Valitessasi maksutavaksi Svea Osamaksun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins.

 

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

 

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

 

Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.
Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

 

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

 

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.
Yhteystiedot:

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland

Atomitie 2 C

00370 Helsinki